بررسی فیلم های سینمایی خارجی و ایرانی

فیلم های سینمایی و سریال های به روز را در اینجا ببینید

بررسی فیلم های سینمایی خارجی و ایرانی

فیلم های سینمایی و سریال های به روز را در اینجا ببینید

وبلاگ فیلم باز 92 مکانی برای بررسی و دانلود مستقیم فیلم های ایرانی و خارجی می باشد.

پیوندها

دانلود سریال موچین

فرهاد رضایی | پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۹، ۰۱:۳۰ ق.ظ

دانلود سریال ایرانی موچین

نوع فیلم: اجتماعی – کمدی

محصول : ایران

سال تولید : ۱۳۹۸

کارگردان : حسین تبریزی

کیفیت: BluRay 1080p

بازیگران : علی صادقی، مرجانه گلچین، آشا مهرابی، امیر نوری، شهره لرستانی، زهرا جهرمی و…

 

دانلود سریال موچین

خلاصه داستان: درمورد افرادی که از دیدن یکدیگر در طول روز خسته شدن اند و حس میکنن دنیای کوچیکی دارند ولی اینطور نیست. این مجموعه کمدی که فوق العاده خنده دار و جذاب می باشد پیشنهاد میکنیم به همراه خانواده تماشاکنید.امیدواریم از دیدن این فیلم خوشتون بیاد با ما همراه باشید…

 

سریال موچین جزآ ان دسته از محصولات شبکه نمایش خانگی است که اخیراً نام آن بر سر زبان ها افتاده است و تعداد زیادی از مخاطبان به سمت آن جذب شده اند . این سریال که در ژانر کمدی-اجتماعی ارائه می شود توانسته از هم اکنون تعداد زیادی از مخاطبان را به سمت خود جلب نماید و جنجال زیادی را به پا کند چرا که تقریباً تمام فاکتور های مورد نیاز برای مخاطب امروزی را در خود گنجانده است . در خلاصه داستان این سریال آمده انصاف نیست که دنیا آن قدر کوچک باشد که آدم های تکراری را هر روز ببینی و آنقدر هم بزرگ باشد که نتوانی آنکه را دلت می خواهند ببینی …

 

دانلود سریال موچین رایگان

 

اگر چه از خلاصه داستان این فیلم نمی توان مطالب زیادی را متوجه شد اما فاکتور های شاخص دیگری که این سریال دارد، به ما نشان می دهد این اثر تا چه اندازه می تواند محبوب باشد . از مهم ترین این شاخصه ها حضور بازیگران توانمند است . در سریال موچین بازیگران مطرح و نامداری همچون مرجانه گلچین، حمید لولایی، زهرا جهرمی، عباس جمشیدی، مهران رجبی ، شهره لرستانی ، امین چنارانی ، افشین غیاثی، آشا محرابی، رابعه اسکویی، رز رضوی، علی صادقی، امیر نوری، بهنوش بختیاری، رامین ناصرنصیر، افشین سنگ‌چاپ، ساعد هدایتی، مجید شهریاری، سعیده عرب، محمد فیلی و… به ایفای نقش پرداخته اند . بدیهی است که این ترکیب بسیار عالی می تواند یک اثر بی نظیر را خلق نماید و این جزو مهم ترین دلایلی است که سبب شده تا مخاطبان بیشتری به سمت این اثر جذب شوند . قرار گرفتن نام حسین تبریزی در این ترکیب به عنوان کارگردان از دیگر مواردی بوده که سبب شده است تا این اثر بیش از پیش مورد توجه مخاطبین و منتقدین قرار بگیرد .

 

 

توضیحات کوتاه از موچین

اگر جزو عاشقان سینما باشید یقینا تا به حال اسم سریال موچین به گوشتان خورده است . این سریال در واقع یک سریال طنز در شبکه نمایش خانگی است که در آن بازیگران و ستاره های قدیمی به ایفای نقش پرداخته اند و به همین جهت است که بسیاری از مردم منتظر تماشای آن هستند . این سریال اولین سریال شبکه نمایش خانگی بعد از گذشت دو سال می باشد و به همین جهت بسیاری بر این باور هستند که می تواند یک غوغای اساسی به پا کند . البته این تنها فاکتوری نیست که موجب این هیاهو می شود. سریال موچین اولین سریال در شبکه نمایش خانگی است که ستاره هایی همچون علی صادقی و حمید لولایی را در خود دارد . موچین اولین تجربه آن ها برای حضور درشبکه نمایش خانگی است و به همین جهت این سریال مورد توجه قرار گرفته است .

مروری بر سریال موچین

همانگونه که اشاره کردیم این سریال مزیت های شاخصی دارد که از همین ابتدا موجب شده تا نگاه های زیادی به سمت آن معطوف شود. مازاد بر دو مورد یاد شده حضور حسین تبریزی در مقام کارگردان و نویسنده این اثر موجب شده تا منتقدان توجه بیشتری به آن داشته باشند چرا که این کارگردان کارنامه بسیار درخشانی دارد و همین مورد موجب محبوبیت آن شده است . البته ماهیت این سریال هنوز سرپوشیده مانده و گویا کارگردان این اثر می خواهد آن را به یک سوپرایز بزرگ برای مخاطبان تبدیل کند . در خلاصه داستان این اثر آمده که :” انصاف نیست دنیا آنقدر کوچک باشد که آدم های تکراری را هر روز ببینی و آنقدر هم بزرگ باشد که نتوانی آن را که دوست داری حتی یک بار هم ببینی….” البته موضوع این داستان سرنخ ها زیادی را ارائه نمی دهد اما حضور بازیگران و ستاره های بزرگی در این سریال و البته کارگردان عالی آن موجب شده تا این مجموعه به یکی از مورد انتظار ترین آثار سال بدل شود .

 

سریال موچین جدید ترین اثر شبکه نمایش خانگی می باشد که تازه به مرحله انتشار رسیده است . این سریال جزو آن دسته از
آثاری است که مخاطبان برای تماشای آن انتظار زیادی را به سر بردند . حضور بازیگران توانای کمدی و البته تیم بسیار قوی که در پشت پرده این اثر بود از همان ابتدا نوید یک سریال جذاب و سراسر خنده را می داد . همین موضوع سبب شده بود تا بسیاری از مخاطبان چشم به راه انتشار آن باشند . سریال موچین مجموعه ای از امتیازات بی نظیر را دارد که سبب شده تا این سریال به یکی از جذاب ترین سریال های شبکه نمایش خانگی بدل شود .

دانلود سریال موچین و بررسی آن

در خلاصه داستان سریال موچین آمده که ” انصاف نیست دنیا آنقدر کوچک باشد که آدم های تکراری را هر روز ببینی و آنقدر هم بزرگ باشد که نتوانی آن را که دوست داری حتی یک بار هم ببینی … ” در حقیقت خلاصه داستان این اثر سرنخ های زیادی را ارائه نمی کند . اما حضور بازیگران پر ستاره و البته کارگردان عالی در پشت پرده این اثر سبب شده تا جذابیت آن به حداکثر برسد . کارگردانی این مجموعه توسط حسین تبریزی انجام شده است که یکی از کارگردان های توانای کشور می باشد و تا کنون آثار ارزشمندی را در ژانر کمدی خلق نموده است . وجود وی در مقام نویسنده و کارگردان سبب شده تا بازیگران بهتر با کاراکتر ها هماهنگ شوند و همین مورد نوید دهنده یک سریال عالی کمدی می باشد . اگر شما هم به دنبال دانلود سریال موچین هستید، می توانید هم اکنون از طریق لینک های زیر اقدام به دانلود نمایید .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی